Zakres ubezpieczeń obejmuje majątek firmy, w tym budynki, firmowe samochody, maszyny i urządzenia, ale przede wszystkim najcenniejszy kapitał firmy, jakim są pracownicy.
Warto zadbać o kompleksową ochronę własnej firmy. W sensie rzeczowym, pozwoli na to, by skupić się na rozwoju biznesu, bez konieczności martwienia się skutkami nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W sensie osobowym - zbuduje tzw. employer branding, czyli korzystny wizerunek organizacji, którego najważniejszym ambasadorem jest właśnie zadowolona kadra, która ma poczucie, że jest właściwie zaopiekowana.
Według raportu Sedlak&Sedlak „Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników” najpowszechniejszym świadczeniem dodatkowym pożądanym przez pracowników jest pakiet opieki medycznej.
Na koniec 2022 r. liczba osób z prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym wyniosła blisko 4,23 mln, czyli o 9,2% więcej niż rok wcześniej. Polacy przeznaczyli na prywatne polisy 1,3 mld zł, to jest o 17% więcej r/r.* Wskaźniki te wciąż rosną, a jest to efekt słabej dostępności do publicznej opieki medycznej.
*źródło: Polska Izba Ubezpieczeń