Szanowni Państwo,


w związku z szerzeniem się nowego koronawirusa SARS-CoV-2 Główny Inspektor Sanitarny wydał w dniu 10 marca 2020 r. Komunikat w sprawie schematu postępowania dla Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Nocnej oraz Świątecznej Opieki Zdrowotnej. Komunikat znajduje się pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/komunikat-glownego-inspektora-sanitarnego-w-sprawie-schematu-postepowania-dla-poz-i-nisoz, a jego przekaz mówi, że placówki medyczne, w których świadczone są porady lekarzy internistów, pediatrów i lekarzy medycyny rodzinnej stosują się do zaleceń GIS i wymagają przed umówieniem wizyty Pacjenta/Ubezpieczonego kontaktu telefonicznego i przeprowadzenia ankiety wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2. Zalecane jest również, by: W związku w powyższymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, respektowanymi przez polskie placówki medyczne, zalecamy, by w ciągu najbliższych dni zamawiać - za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt SALTUS Ubezpieczenia - telekonsultacje lekarzy pierwszego kontaktu lub specjalistów, a w wypadku konieczności przeprowadzenia stacjonarnej wizyty lekarskiej prosimy o umawianie się bezpośrednio w wybranej placówce, a następnie zgłoszenie tego faktu do Centrum Umawiania Wizyt celem potwierdzenia.

Takie postępowanie pozwoli na uniknięcie nieprzyjemnych dla Państwa sytuacji, gdy placówka odmówi zrealizowania porady/usługi medycznej powołując się na ww. Komunikat GIS. Przypominamy, że nasi Ubezpieczeni mają możliwość umówienia TELEKONSULTACJI, nie tylko u lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, lecz również u specjalistów, prosimy o korzystanie z tej możliwości w pierwszej kolejności. Wystarczy zgłosić taką konieczność za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt.
Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności, mamy nadzieję, że wdrożone przez służby publiczne restrykcje i ograniczenia, pozwolą na jak najszybsze wyeliminowanie ryzyka zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2.

JESTEŚMY, BY POMAGAĆ

Drodzy Klienci,

w obliczu ostatnich wydarzeń związanych z powodziami na południu Polski, chcemy zapewnić, że jesteśmy tu, aby pomóc. Wiemy, jak trudny jest to czas i jak ważne jest szybkie wsparcie. Nasz zespół jest gotowy, aby udzielić Państwu pomocy w likwidacji szkód i przekazać niezbędne informacje.

Prosimy o kontakt z naszą infolinią, która działa od 08:00 do 18:00 pod numerami: 58 770 36 90, 801 888 666.
W przypadku pilnej pomocy Assistance, prosimy dzwonić pod numer: 22 563 12 49.
Szkody można również zgłaszać za pomocą formularza online, dostępnego na stronie: https://zgloszenie.saltus.pl/

 

Co zrobić po wystąpieniu szkody?

  • Zadbaj o bezpieczeństwo mienia – zabezpiecz je przed dalszymi zniszczeniami. Jeśli to możliwe, usuń wodę lub uszkodzenia dachu.
  • Udokumentuj zniszczenia – zrób zdjęcia telefonem i spisz listę uszkodzonych przedmiotów (liczba, marka i model, data zakupu, tabliczka znamionowa). Zbierz faktury, rachunki, jeśli poniosłeś koszty. Jest to podstawa do rozpatrzenia zgłoszenia.
  • Zgłoś szkodę – możesz to zrobić przez formularz online lub telefonicznie.
  • Prześlij zdjęcia i dokumenty do zgłoszenia, abyśmy mogli szybko podjąć działania.

Po zgłoszeniu szkody skontaktujemy się z Państwem i przekażemy informacje o dalszych działaniach.

Prosimy o kontakt z infolinią w przypadku dalszych pytań. Jesteśmy gotowi, aby pomóc Państwu w tym trudnym czasie.

Zespół Likwidacji Szkód
SALTUS Ubezpieczenia


Aktualności

Serwis wykorzystuje pliki typu "cookie" w celu przechowywania informacji o użytkownikach.
Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, obsługę plików można wyłączyć zgodnie z opisem w zakładce "Polityka cookies".