Z poziomu smartfona możemy już zarządzać praktycznie każdą sferą naszego życia, także zdrowiem i ubezpieczeniami zdrowotnymi. Po co dzwonić czy pisać wiadomość na komputerze, jeśli można załatwić sprawę wygodnie i z każdego miejsca na świecie paroma kliknięciami na ekranie telefonu?
W SALTUS Ubezpieczenia wychodzimy naprzeciw potrzebom naszym Ubezpieczonym. Dlatego też wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności w naszej aplikacji mobilnej SALTUS ZDROWIE, przeznaczonej do umawiania wizyt i badań medycznych.
Aplikacja SALTUS ZDROWIE miała swoją premierę już kilka lat temu, w 2016 r. Od tamtej pory przeszła wiele aktualizacji, w tym jedną generalną. Wszystkie zmiany były wprowadzane z dwóch podstawowych powodów.
Po pierwsze, cały czas ulepszamy i modyfikujemy aplikację zgodnie z uwagami użytkowników. Przykładowo, w ramach jednej z ostatnich aktualizacji dodaliśmy możliwość zarządzania świadczeniami kilku osób z poziomu tego samego urządzenia. Zrobiliśmy to na prośbę rodziców, żeby mogli łatwo zamawiać wizyty lekarskie dla swoich dzieci. Jedna aplikacja może więc obsługiwać polisę jednej osoby dorosłej oraz dowolnej liczby małoletnich ubezpieczonych.
Po drugie, dostosowujemy się do rozwoju technologii i najnowszych trendów. Dbamy o to, żeby SALTUS ZDROWIE działała poprawnie na wszystkich urządzeniach, także tych z najnowszymi wersjami systemów operacyjnych Android oraz iOS. Dbamy też o jak najlepsze zabezpieczenia. Stąd np. wprowadzone logowanie biometryczne.
Najbardziej cenionymi funkcjami są te, które ułatwiają i przyspieszają proces zamawiania wizyt. Są to przede wszystkim: geolokalizacja w trakcie umawiania konsultacji i badań (zapewnia szybkie znalezienie najbliższej placówki), możliwość cyklicznego zamawiania tych samych świadczeń, jeśli np. jesteśmy pod stałą opieką konkretnego specjalisty (funkcja „umów ponownie”) oraz możliwość przechowywania dokumentów typu skierowania, wyniki badań i inne prywatne dokumenty. Te ostatnie są widoczne tylko dla użytkownika tego konkretnego urządzenia mobilnego.
Ważnymi i cenionymi przez użytkowników funkcjonalnościami są też podgląd wykorzystania świadczeń w ramach polisy oraz zebranie w jednym miejscu (zakładka „kontakt”) wszystkich form zamawiania wizyt i badań – z linkowaniem do połączenia telefonicznego, wiadomości e-mail, czatu (wbudowany w aplikację) oraz strony internetowej saltus.pl.
Za pomocą aplikacji SALTUS ZDROWIE użytkownik może również szybko i łatwo anulować, edytować, jak i ocenić świadczenia medyczne.
Obecnie na pierwszym miejscu stawiamy user experience, czyli generalne wrażenie, jakiego doświadcza klient/pacjent korzystający z aplikacji.
Na pierwszy ogień pójdzie zamawianie teleporad – integracja z systemem HomeDoctor. Wypełnienie zamówienia telekonsultacji z wyborem lekarza, daty i godziny będzie równoznaczne z jej umówieniem, bez konieczności potwierdzania przez Centrum Umawiania Wizyt, czyli nasze call center.
Równocześnie pracujemy też nad ulepszeniem geolokalizacji. Obecnie ułatwia ona wybór najbardziej dogodnej placówki w trakcie zamawiania wizyty, a w najbliższych miesiącach z poziomu edycji zamówionych świadczeń będzie można jednym kliknięciem wprowadzić adres placówki do nawigacji w telefonie.
Terminy konsultacji i badań będzie też można łatwo skopiować do kalendarza, z którego korzystamy na urządzeniu.