Szanowni Państwo,


w związku z szerzeniem się nowego koronawirusa SARS-CoV-2 Główny Inspektor Sanitarny wydał w dniu 10 marca 2020 r. Komunikat w sprawie schematu postępowania dla Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Nocnej oraz Świątecznej Opieki Zdrowotnej. Komunikat znajduje się pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/komunikat-glownego-inspektora-sanitarnego-w-sprawie-schematu-postepowania-dla-poz-i-nisoz, a jego przekaz mówi, że placówki medyczne, w których świadczone są porady lekarzy internistów, pediatrów i lekarzy medycyny rodzinnej stosują się do zaleceń GIS i wymagają przed umówieniem wizyty Pacjenta/Ubezpieczonego kontaktu telefonicznego i przeprowadzenia ankiety wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2. Zalecane jest również, by: W związku w powyższymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, respektowanymi przez polskie placówki medyczne, zalecamy, by w ciągu najbliższych dni zamawiać - za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt SALTUS Ubezpieczenia - telekonsultacje lekarzy pierwszego kontaktu lub specjalistów, a w wypadku konieczności przeprowadzenia stacjonarnej wizyty lekarskiej prosimy o umawianie się bezpośrednio w wybranej placówce, a następnie zgłoszenie tego faktu do Centrum Umawiania Wizyt celem potwierdzenia.

Takie postępowanie pozwoli na uniknięcie nieprzyjemnych dla Państwa sytuacji, gdy placówka odmówi zrealizowania porady/usługi medycznej powołując się na ww. Komunikat GIS. Przypominamy, że nasi Ubezpieczeni mają możliwość umówienia TELEKONSULTACJI, nie tylko u lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, lecz również u specjalistów, prosimy o korzystanie z tej możliwości w pierwszej kolejności. Wystarczy zgłosić taką konieczność za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt.
Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności, mamy nadzieję, że wdrożone przez służby publiczne restrykcje i ograniczenia, pozwolą na jak najszybsze wyeliminowanie ryzyka zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2.

TWOJA LINIA - indywidualne ubezpieczenie
na życie, do linii pożyczkowych

TWOJA LINIA to indywidualne ubezpieczenie, które zapewnia przejęcie przez ubezpieczyciela spłaty linii pożyczkowej po śmierci osoby, która z niej korzystała:

  • doskonałe i pewne zabezpieczenie przyszłości rodziny
  • w ramach rocznej umowy ubezpieczenia jego koszt ponosisz tylko raz

Szczegóły?

  • ubezpieczenie pokrywa wysokość zadłużenia ubezpieczonego względem Wierzyciela
  • rodzina otrzymuje świadczenie, w wysokości kwoty pozostałej po spłacie zobowiązania wobec Wierzyciela
  • w przypadku śmierci Ubezpieczonego spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem zostanie wypłacone dodatkowe świadczenie w kwocie równej limitowi określonemu w umowie o linię pożyczkową na dzień zawarcia umowy ubezpieczenia.

 

 

Skontaktuj się z nami

Chciałbyś nabyć produkt? Masz pytania?

Szanujemy Twoją prywatność

W ramach Serwisu saltus.pl wykorzystywane są pliki typu "cookie" w celu zbierania informacji o aktywności jego Użytkowników. Dzięki informacjom zawartym w plikach cookie, zapewniamy Użytkownikom komfort korzystania z naszego Serwisu saltus.pl, poprawiając jego wydajność i prezentując odpowiednie treści, a wyświetlane reklamy dopasowujemy do preferencji i zainteresowań Użytkowników.

Możesz zaakceptować wszystkie lub tylko wybrane pliki cookie. W dowolnym momencie możesz zmienić swoje preferencje, klikając Zarządzaj plikami cookie w stopce strony internetowej saltus.pl. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zawarte są w naszej Polityce Cookie.