Szanowni Państwo,


w związku z szerzeniem się nowego koronawirusa SARS-CoV-2 Główny Inspektor Sanitarny wydał w dniu 10 marca 2020 r. Komunikat w sprawie schematu postępowania dla Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Nocnej oraz Świątecznej Opieki Zdrowotnej. Komunikat znajduje się pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/komunikat-glownego-inspektora-sanitarnego-w-sprawie-schematu-postepowania-dla-poz-i-nisoz, a jego przekaz mówi, że placówki medyczne, w których świadczone są porady lekarzy internistów, pediatrów i lekarzy medycyny rodzinnej stosują się do zaleceń GIS i wymagają przed umówieniem wizyty Pacjenta/Ubezpieczonego kontaktu telefonicznego i przeprowadzenia ankiety wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2. Zalecane jest również, by: W związku w powyższymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, respektowanymi przez polskie placówki medyczne, zalecamy, by w ciągu najbliższych dni zamawiać - za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt SALTUS Ubezpieczenia - telekonsultacje lekarzy pierwszego kontaktu lub specjalistów, a w wypadku konieczności przeprowadzenia stacjonarnej wizyty lekarskiej prosimy o umawianie się bezpośrednio w wybranej placówce, a następnie zgłoszenie tego faktu do Centrum Umawiania Wizyt celem potwierdzenia.

Takie postępowanie pozwoli na uniknięcie nieprzyjemnych dla Państwa sytuacji, gdy placówka odmówi zrealizowania porady/usługi medycznej powołując się na ww. Komunikat GIS. Przypominamy, że nasi Ubezpieczeni mają możliwość umówienia TELEKONSULTACJI, nie tylko u lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, lecz również u specjalistów, prosimy o korzystanie z tej możliwości w pierwszej kolejności. Wystarczy zgłosić taką konieczność za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt.
Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności, mamy nadzieję, że wdrożone przez służby publiczne restrykcje i ograniczenia, pozwolą na jak najszybsze wyeliminowanie ryzyka zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2.

Telemedycyna SALTUS to usługi medyczne na odległość, z dowolnego miejsca i o dogodnej porze.

W ramach pakietu zdrowotnego SALTUS Zdrowie zapewniamy dostęp do szerokiego zakresu konsultacji internistycznych i specjalistycznych, które można wykonać zdalnie. Porady lekarskie udzielane są za pośrednictwem rozmowy telefonicznej, chatu czy wideopołączenia za pomocą komunikatora internetowego.

Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób poszukuje obecnie dodatkowych informacji związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Współpracujący z nami lekarze pomagają zarówno w ocenie symptomów choroby pod kątem COVID-19, jak i doradzają jakie działania profilaktyczne stosować, żeby uniknąć zarażenia.

Obecnie współpracujemy już ze 144 przychodniami świadczącymi konsultacje zdalne, zatem czas oczekiwania nie jest długi. Porady internistyczne staramy się umawiać jeszcze tego samego dnia, w zależności od godziny zgłoszenia, a specjalistyczne w ciągu 2 dni.

Wszelkie dokumenty po wizycie – recepta, skierowanie, zwolnienie – wystawiane są w formie elektronicznej. Placówki świadczące zdalne usługi są przygotowane do przechowywania historii choroby i dokumentacji medycznej.

Zapewnienie szybkiego dostępu do wysokiej jakości usług medycznych jest podstawą ubezpieczeń zdrowotnych SALTUS Ubezpieczenia. Dlatego nieustannie rozwijamy jakość, dostępność i zakres oferowanych Ubezpieczonym świadczeń zdrowotnych.

 

Telemedycyna SALTUS ZDROWIE:

  • konsultacje przez chat, videochat lub telefon,
  • telekonsultacje można umówić na kilka dogodnych sposobów: Centrum Umawiania Wizyt – tel. (58) 770 36 92, 801 005 777, za pośrednictwem strony internetowej www.saltus.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej SALTUS ZDROWIE,
  • bez konieczności wychodzenia z domu – bez kolejek, bez dojazdów,
  • stały kontakt z wykwalifikowanym personelem medycznym,
  • bez narażenia na kontakt z innymi chorymi - tak, jak w przypadku klasycznych przychodni,
  • oszczędność czasu i pieniędzy (bez kosztów dojazdu),
  • stała dostępność - doskonałe uzupełnienie terapii, w szczególności w przypadku pacjentów, którzy wymagają stałego specjalistycznego nadzoru lekarza lub opieki długoterminowej,
  • szybki dostęp do lekarzy specjalistów, na których pacjenci często muszą czekać miesiącami - (terminy internisty – czas oczekiwania do 2 godz. max, a specjalisty – czas oczekiwania do 72 godz. max.),

 

Oferujemy szeroki dostęp do konsultacji medycznych:

  • Telekonsultacja z lekarzem pediatrą
  • Telekonsultacja z lekarzem internistą
  • Telekonsultacja z lekarzem alergologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem alergologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z lekarzem endokrynologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem endokrynologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z lekarzem kardiologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem kardiologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z lekarzem pulmonologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem pulmonologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z lekarzem dermatologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem dermatologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z lekarzem ginekologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem ortopedą
  • Telekonsultacja z dietetykiem
  • Telekonsultacja z lekarzem neurologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem neurologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z lekarzem urologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem gastroenterologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem gastroenterologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z psychologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem nefrologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem hematologiem
  • Telekonsultacja z lekarzem hematologiem dziecięcym
  • Telekonsultacja z lekarzem chorób zakaźnych
  • Telekonsultacja z lekarzem psychiatrą
  • Telekonsultacja z lekarzem otolaryngologiem dziecięcym

Aktualności

Serwis wykorzystuje pliki typu "cookie" w celu przechowywania informacji o użytkownikach.
Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, obsługę plików można wyłączyć zgodnie z opisem w zakładce "Polityka cookies".