Szanowni Państwo,


w związku z szerzeniem się nowego koronawirusa SARS-CoV-2 Główny Inspektor Sanitarny wydał w dniu 10 marca 2020 r. Komunikat w sprawie schematu postępowania dla Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Nocnej oraz Świątecznej Opieki Zdrowotnej. Komunikat znajduje się pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/komunikat-glownego-inspektora-sanitarnego-w-sprawie-schematu-postepowania-dla-poz-i-nisoz, a jego przekaz mówi, że placówki medyczne, w których świadczone są porady lekarzy internistów, pediatrów i lekarzy medycyny rodzinnej stosują się do zaleceń GIS i wymagają przed umówieniem wizyty Pacjenta/Ubezpieczonego kontaktu telefonicznego i przeprowadzenia ankiety wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2. Zalecane jest również, by: W związku w powyższymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, respektowanymi przez polskie placówki medyczne, zalecamy, by w ciągu najbliższych dni zamawiać - za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt SALTUS Ubezpieczenia - telekonsultacje lekarzy pierwszego kontaktu lub specjalistów, a w wypadku konieczności przeprowadzenia stacjonarnej wizyty lekarskiej prosimy o umawianie się bezpośrednio w wybranej placówce, a następnie zgłoszenie tego faktu do Centrum Umawiania Wizyt celem potwierdzenia.

Takie postępowanie pozwoli na uniknięcie nieprzyjemnych dla Państwa sytuacji, gdy placówka odmówi zrealizowania porady/usługi medycznej powołując się na ww. Komunikat GIS. Przypominamy, że nasi Ubezpieczeni mają możliwość umówienia TELEKONSULTACJI, nie tylko u lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, lecz również u specjalistów, prosimy o korzystanie z tej możliwości w pierwszej kolejności. Wystarczy zgłosić taką konieczność za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt.
Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności, mamy nadzieję, że wdrożone przez służby publiczne restrykcje i ograniczenia, pozwolą na jak najszybsze wyeliminowanie ryzyka zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2.

NOWA ODSŁONA APLIKACJI SALTUS ZDROWIE

NOWA ODSŁONA APLIKACJI SALTUS ZDROWIE

Ciesząca się popularnością aplikacja SALTUS Zdrowie została ulepszona. Umawianie wizyt jest teraz jeszcze prostsze. Ponadto zwiększono bezpieczeństwo danych w aplikacji poprzez wprowadzenie logowania za pomocą PIN-u lub danych biometrycznych. Wyeksponowana została też funkcjonalność umożliwiająca ocenę zrealizowanej wizyty.

Aplikacja została stworzona z myślą o posiadaczach ubezpieczenia zdrowotnego SALTUS Zdrowie. Jest ona mobilnym odpowiednikiem Portalu Pacjenta.

Aplikacja umożliwia w kilku prostych krokach zamówienie usługi medycznej:
KROK 1. Wybierz usługę
KROK 2. Podaj preferencje dotyczące terminu realizacji oraz sposób, w jaki mamy się z Tobą kontaktować
KROK 3. Wskaż placówkę, w której ma się odbyć wizyta lub lokalizację, w pobliżu której mamy jej dla Ciebie wyszukać
KROK 4. Potwierdź usługę

Tak zamówiona wizyta trafi do obsługi w Centrum Umawiania Wizyt.

Dołożymy wszelkich starań by spełnić Twoje oczekiwania i umówić wizytę zgodnie z Twoimi preferencjami.

Aplikacja mobilna SALTUS Zdrowie:

  • szybkie umawianie wizyt w placówkach i u wybranych specjalistów
  • łatwe wyszukiwanie placówek dzięki geolokalizacji
  • możliwość logowania biometrycznego (rozpoznanie odcisku palca czy twarzy) lub przy użyciu kodu PIN
  • możliwość anulowania wizyty
  • możliwość oceny zrealizowanych świadczeń medycznych
  • powiadomienia o zbliżającej się wizycie
  • podgląd spraw będących w bieżącej obsłudze Centrum Umawiania Wizyt (CUW) wraz z jej statusem
  • chat online, za pomocą którego możesz zadać dodatkowe pytania do CUW
  • dostęp do szczegółów o umówionej wizycie wraz z terminem, nazwą, adresem placówki i zakresem umówionych usług
  • dostęp do informacji na temat posiadanej polisy (w tym nr karty, lista i stopień wykorzystania limitów)
  • historia zamówionych i zrealizowanych dotychczas wizyt
  • możliwość przechowywania dokumentacji (widocznej tylko dla użytkownika)
  • funkcjonalność umożliwiająca przesyłanie skierowań na badania
  • dostęp do wszystkich form kontaktu w jednym miejscu (czat, telefon, e-mail)

Zapraszamy do aktywacji konta w serwisie za pośrednictwem strony: https://pacjent.saltus.pl/ lub aplikacji mobilnej.

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem Android i iOS, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.


Aktualności

Serwis wykorzystuje pliki typu "cookie" w celu przechowywania informacji o użytkownikach.
Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, obsługę plików można wyłączyć zgodnie z opisem w zakładce "Polityka cookies".